цей пост цікавий буде в першу чергу власникам і менеджерам компаній. Саме від них я чую 2 «болі»:
-немає людей на ринку.
-люди не хочуть працювати.
Що ж, можу втішити: люди на ринку є завжди, але не факт що вони захочуть працювати у вашій компанії. А от щоб захотіли працювати, залишатись з вами надовго і були вдячними та відданими пропоную взяти на озброєння цих 6 лайф-хаків:
1. Дякуйте. Щиро і щедро. Для вас це абсолютно безкоштовно, а людьми цінується дуже високо.
Дослідження Deloitte показало: 85% працівників хочуть чути щоденне «дякую» за свою роботу. При чому це «дякую» повинно бути персоналізованим (стосуватись конкретного працівника і нести відчуття цінності).
Ще кілька цікавих даних від Deloitte:
– 36% хочуть отримувати більше подяки і бажано в письмовому вигляді.
– Більшість людей надають перевагу подяці, висловленій у вузькому колі, а не на широкий загал.
– Навіть якщо досягнення є значним, гроші – не головне. Для всіх рівнів, поколінь, віку і статі найбільш цінний тип визнання – це нова можливість росту!
–
2. Проявляйте увагу.
З часів Хоторнських експериментів відомо (почитайте про них більше, це дуже цікаво): увага до працівника, його життя, очікувань здатна підвищити ефективність роботи так само, якби ніби ви покращили фізичні умови праці (наприклад, зробили ремонт в офісі, покращили освітлення, поміняли обладнання і т.д.) Я не закликаю лише підбадьорювати працівників, при цьому не дбаючи в яких умовах вони працюють. Ні. Але марно сподіватись, що гарний офіс чи сучасне обладнання замінить увагу керівника і щирий людський інтерес до життя працівників.
3. Дбайте про сім’ї працівників.
Сім’я, діти – це велика цінність, про яку на роботі не прийнято згадувати. От і залишаються для сім’ї вихідні, а для роботи – цілих 5 днів на тиждень. Баланс явно порушений і це спричиняє вигорання та демотивацію. У роботодавця є безліч можливостей подбати про особисте життя працівників. Ось кілька ідей:
– Влаштовувати «День сім’ї» і запрошувати рідних разом провести день в офісі,
– Виділити 1 роб день на роботу з дому,
– Різноманітні дитячі конкурси, свята,
– Спільний пікнік/похід в гори/ квест,
– Привітання від компанії з важливими особистими датами (одруження, народження дитини)
– Флешмоб сімейних фото, історій,
– Спільна участь в благодійних проектах,
– Матеріальна або нематеріальна підтримка від компанії в скрутних життєвих ситуаціях,
І безліч інших варіантів, фантазуйте!
4. Інвестуйте в розвиток працівників.
Що б там не говорили про ефективність інвестицій в тренінги, я знаю одне: найчастіше як відповідь на запитання «за що ви вдячні Компанії?» люди відповідають «За розвиток, навчання і можливість рости як професіонал». З сучасними можливостями онлайн-програм ви можете розвивати персонал з мінімальними інвестиціями в цей напрямок. Маєте можливість підключити працівників до дорогих курсів, тренінгів – чудово! Якщо ж ні, започаткуйте власну «школу розвитку» – знайдіть серед працівників тих, хто має досвід, знання і хоче ділитись цим з іншими. Повірте, ви будете здивовані як багато талановитих людей працює у вас в компанії. Не обмежуйтесь лише професійним розвитком. Іноземна мова, прикладна творчість, спорт, фотографія, мистецтво – все може стати навчальними предметами у вашій внутрішній школі.
5. Дивуйте!
У великих компаніях є один ризик – за правилами і процедурами можна загубити особистість. Приміром, у вас прийнято вітати працівників з Новим роком. Але протягом року в людей стаються різні, приємні і не дуже приємні події. Лише уявіть як приємно буде отримати підтримку від колег в такі дні. Наприклад, ви помітили, що хтось пригнічений чи невдоволений. Поговоріть, підтримайте і подаруйте букет квітів/квиток в кіно. Просто так. Просто тому що зараз саме ця людина потребує уваги. Не чекайте Нового року, робіть приємні маленькі сюрпризи просто так. Ви скажете «а бюджет?». Насправді така увага обійдеться вам в копійки, а ще краще – запровадити таку культуру в кожному відділі компанії. Нехай колеги самі організовують сюрпризи і не чекають поки «там на горі» приймуть рішення і затвердять бюджет.
6. Залучайте працівників в процес прийняття рішень.
Пригадую в одній компанії ми розмістили так звані «скриньки ідей», куди працівники могли писати різні пропозиції покращення роботи. За це їм пообіцяли премію і відзнаку. Ми думали, що отримаємо море цікавих ідей, натомість скриньки залишались здебільшого порожніми. За пів року ми назбирали лишень з десяток пропозицій, а коли керівництво їх проаналізувало, виявилось що це мало практичні думки, які реалізувати в дійсності неможливо. «Преміювати нікого не будемо» – вирішило керівництво. Але я наполягла: раз ми обіцяли людям премію за ідеї, значить повинні дотриматись своєї обіцянки. Через кілька років «скриньки ідей» запрацювали, люди писали все більш конструктивні пропозиції, а ми в свою чергу проводили конкурси на кращу з них, нагороджували переможців, залучали їх до втілення ідей.
Способів підтримати команду і залучити їх в роботу є набагато більше, ніж 6 перелічених. Створюйте свої власні «фішки», не бійтесь питати у людей про їх життя і забудьте про стереотип, що мотивувати людей можна лише грошима 😉
Спробуйте! #це_простіше_ніж_здається
#garina #coach #nextlevel