Лояльність чи ефекивність? Чим вимірюється любов до компанії.

Про бізнес.
Про ефективність і лояльність працівників.🎯💚

Чи може працівник бути лояльним до компанії, але при цьому не ефективним?

Я вважаю, що ні.

Кого ми звикли вважати лояльним працівником?

Того, хто «любить компанію»:
– довго працює,
– переживає з компанією кризи,
– не зловживає,
– гарно відгукується про компанію і т.д.

але для чого бізнесу вся ця «лояльність», якщо при цьому ККД такого працівника ледь вище нуля?

Якщо він не впроваджує жодного покращення? (і так! Щоб покращувати процеси не потрібно бути керівником, це може робити кожен на своєму робочому місці!).

Що відрізняє насправді ефективного працівника?

Його завжди цікавить питання:
ЯКИМ Є МІЙ ОСОБИСТИЙ ВНЕСОК В РОЗВИТОК КОМПАНІЇ?

Ось відкрився новий філіал. А ось – бухгалтер, який працює в головному офісі.

Неефективному (і насправді, не лояльному) працівнику і на гадку не спаде якось повязувати такі зміни зі своїми обов’язками. Він готовий лише виконувати процедури, які йому «спустили з гори або які він звик робити.

Від неефективного (і нелояльного!) працівника часто можна почути: «це не входить в мої обов’язки».
Неефективний працівник сконцентрований не на результатах і розвитку, а на діях. Такий працівник завжди зайнятий і сповнений метушні.
Він стурбований тим, що компанія і його керівник «винен» йому і тим, що він «повинен» робити. І найголовніше, неефективний працівник збентежений тим, які владні повноваження у нього «повинні бути».

Натомість насправді ефективний працівник запитає себе: “Наша компанія відриває новий філіал. Що я можу зробити для того, щоб ця робота пройшла гладко, швидко і якісно? Яку допомогу я можу надати? ”

З ефективності починається лояльність, яка проявляється в діях, а також в тому,
– Як працівник використає наявні ресурси? (витратить надарма або впаде в ступор при їх відсутності, чи навпаки – скористається тим, що є в наявності наповну і проявить винахідливість у випадку нестачі ресурсів)
– Які стосунки побудує в колективі (наприклад, надасть допомогу колегам чи новачку, замінить відсутнього працівника, поділиться знаннями).

Просте запитання допоможе вам вирізнити справді ефективного працівника:
Який особисто ви внесок робите для ефективної роботи компанії?
(Як особисто ви відпрацьовуєте свою зарплату?)
Завуалюйте запитання, але суть має бути така.

Ось що ви почуєте в більшості випадків:
«я керую бухгалтерією»
«я роблю звіти»
«я спілкуюсь з клієнтами» і тд.

І лише одиниці вам скажуть:
«я відповідаю за те, щоб дані завжди були правильними і надавались вчасно, щоб керівник міг приймати рішення»
«я з’ясовую які продукти наші клієнти цінують найбільше, що їм може знадобитись в майбутньому, що додатково ми можемо їм запропонувати?»

Просто «хороша людина» – це не професія.
Любити компанію можна лише впливаючи на її ефективність.
Хороший і лояльний професіонал завжди мислить більше, ніж вимагають його обов’язки.

#NextLevel